1218日星期日, 參加了貴爸爸公司一年一度既聖誕 party........, 計埋今年, 今次係第三年參加喇 !! 今年比較唔同既係.......貴爸係大會工作人員, 佢一早已經返左公司幫手, 而我就獨力帶妹頭去 Haeco會合 !!


 


因為貴爸不在身邊, 不敢殆慢.........朝早就的妹頭起身, 10點到旺角搭大會的旅遊巴 !!



去到每人一 set HAECO pon pon.....賣廣告呀~~






Haeco 的聖誕 party 每年都差不多, 有野食, 有禮物, 有表演, 有飛機, 有吹氣彈床, 有攤位等等........

妹頭很喜歡的綿花糖.....吃得很滋味~!






今年妹頭大少少
, 我地就無再上飛機, 反而多了時間去玩攤位遊戲, 雖然玩得唔叻, 不過都好開心呀~~



彈彈 angry bird.....




跳跳小袋鼠......


嗯, 呢個妹頭很喜歡既......靚靚紋身貼紙


攪掂......睇吓靚唔靚先~


係 little twins star....好開心啊 !! 嘻嘻~


返到屋企妹頭都唔肯洗呢隻小手....佢怕洗走左


最後我地合力撈左條小金魚.....


叻叻~


Yeah~~ 這條小魚叫 "HeeHee" (屋企仲有兩條係之前旅行撈既, 叫 "呵呵" 同 "哈哈" !! )




兩點半左右, 我地就又搭番大會車出去喇~~


 


下年我估形式都係一樣, 仲參唔參加好呢 ?!

妹頭大師幫我地影的, 都 OK 呀 !!






arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()