聖誕佳節到, 一連串的聖誕 party 開始喇, 呢個時候, 最開心莫過於小朋友啦, 有得玩, 有得食, 仲有禮物收 tim !! 雖然挺住大肚子, 我都好樂意帶妹頭四圍去玩, 感受呢個歡樂既氣氛~


 


上星期六, 我地就參加左由一班比華利媽媽攪既聖誕 party, 地點係將軍澳新寶城既 clubhouse. 比華利媽媽係 facebook 度就傾得多, 今次我都係第一次 gathering !! 今次 party 有唔同班級既小朋友, PGS , NC , LK, UK.......不過小朋友唔同年齡都唔會有隔膜, 好快就可以玩埋一堆. 哈哈~



媽媽們先準備食物...



妹頭與同學仔~





認得我嗎?!


 


義工媽媽請左小丑同小朋友扭波同玩遊戲, 不過個人覺得個小丑麻麻地, 化妝很求其, 又不太識帶氣氛 .......下次真的不用浪費金錢請佢地 !!

扭左對蝴蝶翼給妹頭, 女孩子見到都好鍾意呀~~




飛呀~ 飛呀~




 


Party 兩點到五點, 小朋友最開心就係有人同佢地一齊跑跑跳跳........同埋玩大會既 mic !! 可能個個都想做老師, 哈哈哈哈~






最尾我地交換埋禮拜就完 loo~

每人帶一份禮物....


唔知抽到D咩呢??


 

今次 party 結識左班比華利既媽咪, 方便日後溝通呀!! Good.

要影張齊人的大合照....真的....很難 !!  = ='
















個個在大叫 Yeah~~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()