close
得曉晴媽媽提醒, 小朋友於聖誕節可以寄信俾聖誕老人, 咁佢就會回信俾我地 !! 當然時間要早少少啦, 因為臨近聖誕節時期聖誕老人會特別忙呀 !!

今次, 我同妹頭一齊畫左張聖誕咭, 唔知聖誕老人鍾唔鍾意呢? 嘻嘻~

我問妹頭要畫D咩.....佢話畫一隻兔仔......跟住再加個聖誕老公公......(爸爸太過份, 竟然唔叫我除左隻夾 !!  )




呢幅就係我地既製成品喇~~


少少粗糙, 都OK啦~~ 


寄咭緊係要寫D野俾聖誕老公公啦.....



攪掂入信封喇~~


第二朝妹頭返學時去寄先.....


等左個幾禮拜都未見回信, 好心急呀 !! 可能聖誕老人忙於準備聖誕禮物唔得閒呀 !!!

好彩上星期尾......終於收到喇 !!!  超開心呀~~

妹頭人生既第一封聖誕咭呀~~~ 







聖誕老公公係識中文字架 HaaaHaaa~


聖誕老公公, 多謝你啊~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()