踏入8月.....我地0811 既小朋友陸續踏入1000日既大日子喇~~


8月7日星期日, 義工媽媽係黃埔 Playhouse book 場攪左個千日宴, 之後小朋友可以全日任玩, 好開心呢~~


一開始每人派個小蛋糕, 自己 DIY 蛋糕面~~



我地完成喇~~



呢個係大會訂既大蛋糕呀, 都幾好味架~~



我地呢枱同蛋糕影相先......



今次幾好, 蛋糕放一邊俾大家慢慢影相, 唔會一早無左影.....



 <--我大個女喇~~


 <--傻媽媽 + 傻妹頭


 <--咪流口水落去喎~~


跟住自由時間, 小朋友任玩.....好佩服個個都有無窮既精力, 不停係個場到走黎走去 !! 有個小朋友 gym area....我覺得好有趣呀 !! 





個場都幾大......小朋友可以玩上大半天.....啱晒熱到溶既暑天呀~~



有機會, 可以再黎玩呀~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()