呢兩日天氣太好......去玩水最好 !! 尋日妹頭瞓到黃朝百晏, 成九點幾先起身, 擦牙食埋奶都十點幾.....諗住佢上次都唔落水玩, 今次不如照帶佢去沙灘玩吓沙......


其實為左星期一要交貝殼相功課......



因為太晏先去, 我地預玩一陣間, 所以我同貴爸都唔帶泳衣, 只係幫妹頭準備好一切就拿拿林出發........


好認真咁畢沙......



呀?! 話緊我?!



係沙灘 warm up 左一陣, 我帶佢出去攞水.....唔知係咪近牌玩得水多, 佢一d都唔怕.....可以捉住佢係水度游........


媽媽無泳衣, 真糟糕 !! 妹頭叫我同佢游遠d......可惜今次媽媽唔得喇, 只可浸到大脾位.....仲要全程彎腰扶住妹頭, 真係累死左.....


提子汁......俾我飲吓.....



HeeeHeee.......好味呀~~~



今次妹頭玩到唔捨得走…….下次媽媽都係唔好懶, 一定同你落水玩到夠 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()