五月二日, 我地去左石崗軍營開放日…..以前既經驗黎講, 去親軍營都係熱到死……我幫妹頭著件背心裙等佢通爽吓~


 <--行喇行喇~~


 <--熱辣辣的五星紅旗



一如所料, 天色好到不得了, 出猛太陽但好焗熱 ! 巴士, 西鐵, 再巴士, 去到軍營約11點半…..先係餐廳涼吓冷氣, d點心, 欣賞吓解放軍既高招雕塑品 !


Oh...俾人影到偷食無抹嘴 tim...



由解放軍做既點心......有幾款都 ok 好食架!!



我地跟住出去睇軍車軍機, 途中聽到呯呯既發炮聲, 妹頭都要即刻遮住耳仔……我地無去睇, 應該係軍事演習既表演吧 !



兩父女做緊五一標誌, 睇得明嗎 ?!



睇妹頭個樣, 就知太陽伯伯好曬呀~~



媽咪, 我個 pat pat 好辣~~



 <--我唔要影呀~~


天氣熱, 媽咪俾粒糖先俾D面係咁二笑吓.......



攞左我把遮去玩.......



成個人開心晒 !! 哈哈哈~


 


除左軍車同直升機, 仲有唔同既槍械俾市民試攞......妹頭有得試好開心, 返黎仲成日講: “媽咪, 我好鍾意呢幅相


bang bang~



 <--媽咪, 我好鍾意呢幅相 !!!


妹頭好鍾意警察, 解放軍呢類著制服既人員, 睇黎佢都係喜歡制服誘惑.........


右邊個姊姊我覺得好靚女呀~



每次睇完都好欣賞既起角被~



好有趣, 軍營放左好多櫈仔係樹下俾人休息~



 <--樹下乘涼的兩父女...


完左我地出番荃灣食 lunch…..不過要排隊等車出去等左勁耐, 妹頭係車度搖搖吓都忍唔住瞓左 !


唔知點解我地次次都黎, 我同貴爸爸講: 下年都係唔好再黎喇, 熱死人 !! 夜晚發現貴爸同妹頭都曬紅了…..變左燒豬 !


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()