可以好開心咁大聲講: 妹頭戒左片喇 !! 無錯, 係瞓都唔駛著個隻!!



其實妹頭都無係尿片度 shu shu 好耐.....不過瞓覺就一直都唔敢唔著, 因為時不時有一次半次尿左.....若果冬天尿係床就真係大煲 !!


係上星期放復活節假時, 我同佢換左片瞓覺....但天氣回暖瞓無耐我覺得佢 pat pat 有D汗.......所以索性同佢除左條片, 著番褲仔, 瞓得舒服D !! 佢而家習慣臨瞓前我必定同佢去左廁所先....咁講完古仔要熄燈時佢又要求去多次.....有時係張床碌碌吓又想再疴........雖然只係疴少少.....但我知佢想盡量疴清, 所以我都唔抗拒, 等佢 shu shu 完可以瞓得舒服D !!  有時如果飲水多, 就會半夜即叫醒要 shu shu.....如果唔係都可以等到起身先疴 !


妹頭, 叻叻 !! 希望唔好俾任何意外驚喜我啊~~



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()