復活節後兩天假期都陽光普照, 最適宜去戶外玩喇 !! 25 日陳師奶約左佢d朋友仔去上環中山紀念公園, 我地同珏臻一於join 埋一齊玩吓~


天朗氣清, 視野好闊呀!!  中山先生, 你呢度確係風水位 !!



約左兩點半, 我地係上環飲完茶就向海皮方向行, 呢個地方話遠唔遠, 話近唔近…..不過一去到見到就: , 好大既草地呀 !!!! 妹頭見到已經急不及待.......仲可以俾佢除鞋除襪, 超開心!! 我要跑喇 ~~




我地放低d野小朋友就去玩, 踢波啦, 吹泡泡啦, 見到佢地跑跑跳跳真係好開心呀~~





我好鍾意係草地影相, 好青翠感覺好靚好舒服 !


熱熔了復活蛋......一樣咁美味 !



原來公園管理員話呢度唔俾踢波, 唔俾踏單車, 唔俾xxxxxxx, 不過好似佢有佢講, 佢講完離開後d小朋友又係繼續玩 !!  咁大個草地唔玩就真係浪費喇~


珏臻, 交波丫~



跟住跑喇~~



呢日太陽伯伯好猛, 妹頭都有d曬黑左….下次如果再有機會揀上晝或下晝黎避開猛太陽就真係perfect ~~


用繩做火車, 超可愛 !



邊個要落車 ?!



準備起跑.....On your mark...Get set.....



Go Go Go~~



你兩個做咩咁親密 ?! HaaHaa~



 <--我好鍾意既招牌笑容 !!



好有趣~



同爸爸瞓草地曬太陽, 爽呀!!



點踩呢?!



臨走前幾個媽媽合照先...........妹頭.......你呢個樣想點!?


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()