嘩, 再唔寫就唔知幾時先會寫喇....要嗱嗱聲先得......


4月17日, 好想出去郊遊吓, 決定去南丫島......其實南丫島都幾方便架, 雖然係離島, 不過係中環只須半小時船程就到, 對我地呢d有小朋友既家庭黎講係幾方便既.......我最怕就係要坐好耐車, 大人無所謂, 小朋友無耐性就比較難攪 !!



妹頭, 你咩事咁既樣?!



上船喇~~



可能架船搖搖吓, 妹頭話: "媽咪, 我好驚呀~", 不過我睇佢個樣唔係好似, 反而似咋嬌多d.....咁我都會交足戲:" 唔駛怕, 爸爸媽媽係度, 我保護你...." 哈哈哈哈~~



有我同佢玩, 邊度會驚 ?! 你睇佢個樣幾開心~~



我地落船約12點度, 搵個地方食左野先.....最尾係碼頭既酒樓飲茶, 對住個海, 一盅兩件, 爽呀!!




食完野入去行吓......原意想行去沙灘度玩吓沙......不過我地太耐無黎南丫島喇, 唔記得左點行 !?!  行行吓行左入村, 唔識點行反出大路.....真係想死 !! 路在口邊, 問晒人之後, 終於行啱向沙灘進發.......可惜, 天有不測之風雲 !!! 其實天文台都預告呢日會落雨.......個天開始有小雨點......我地想再行, 但個勢似乎係要落場大大既, 唔好博喇, 都係折返以免越行越遠 !!


 <--地上既彩紙條都可以玩得好開心





竟然見到樹上未熟既桑子 !!



好簡單的小雞啄米....妹頭好鍾意 !! 呢D大陸玩具應該係超平, 但呢度要幾十蚊呀, 用黎呃鬼佬 !!



雖然唔去沙灘, 不過一場黎到, 點都要食吓出名既山水豆腐花 !! 哈哈哈 !! 睇我地個樣就知好味 !!





 


我地行返出碼頭, 係d鋪頭逛吓.....3點幾出番去, 正好趕到 3:30班船 !! 真係好彩上左船咋....跟住就超大雨喇 !!  Lucky !! 後來先知原來場雨大到掛黃雨啊~~


 <--我咩事郁得咁緊要?!? 不過睇睇吓又幾型.....


 <--只有餵食既相先係最定.....= ='


南丫島.....要搵機會再去先得 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()