上星期五, 妹頭學校定為老師發展日 (全校老師都走左去發展....哈哈哈~~), 所以有一日假期......我就特別攞日假同佢親子吓~~





原先都好多諗頭....嗯, 不如我地去海洋公園, 又或者去郊區, 又或者去太空館/科學館....但諗到妹頭無耐就要扭抱, 我就真係攞黎攪, 我一個人都係不宜"遠行" !!  問妹頭佢想去邊度, 佢就好簡單直接話去公園 !! 小朋友其實很易滿足, 唔係太需要去邊度邊度 (其實係大人想...), 有個地方俾佢玩, 俾佢跑跑跳跳已經可以好開心!! 





寶康公園, 係我好鍾意去既公園, 地方大又多小朋友玩既設施, 又近屋企, 玩完食野又方便, 跟住妹頭就可以返屋企瞓晏覺!! Very Good !




















呢日有段小插曲我覺得好好!! 話說妹頭是超級為食妹一名(呢點相信好多人都知!!), 佢有個壞習慣就係如果見到人有野食, 不論係大人定細路, 佢都會即刻行過去望住人D野食.....跟住會話:我都想食 / 佢唔俾我食....類似既說話 !! 其實真係好好好醜怪的 (唔止佢, 我都好醜怪!!!) 同佢講佢唔聽,拉佢都唔肯走 !! 我地講過好多次唔可以咁樣望住人, 真係好無禮貌, 但佢就係次次都係咁....唔知仲以為我無俾野佢食 tim.....


好喇當日既故事係妹頭離遠望到個婆婆手攞住包薯條既東東,佢即刻走過去眼定定咁望住人, 我當然走埋過去, 佢望住婆婆話"我都想食", 我即刻話: "樂程,唔得架,係姐姐架 !!" 個婆婆等緊佢孫女 sir 滑梯,跟住佢話:"吓, 呢包? 姐姐架, 佢實唔會俾你架!!" 我和應就叫樂程走,但佢屎唔肯走,仲想扭........跟住婆婆好直接話:"呢個, NO, 唔得呀 !! 做壞姿勢,唔可以咁呀!! 婆婆唔係姑寒唔俾你,不過咁樣係好無禮架!! "  嘩,咁好機會,我順勢教導妹頭咁做唔啱,係好無禮貌既......bla bla bla bla.....!!





妹頭被人鬧, 佢默默地流眼淚......我相信佢知道做錯了!! 我安慰佢,抱抱佢!! 雖然小朋友好快就無事,不過我知佢學識左多樣野 !! 我跟住黎時不時再問佢如果有小朋友有野食佢可唔可以去望住人或去攞,佢都即刻話唔可以 !! 妹頭, Good Girl !


經一事,長一智!! 妹頭,媽媽同你一齊繼續努力啦!! 




arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()