3 月同4 月都好 busy, 因為貴老爺同20既生日好近....大家都會諗下點慶祝, 送咩生日禮物云云

!!  今年, 我地無買實質禮物, 選擇左
日本之旅作為我地既 07 Birthday gift
~~

先前睇雜誌, 見到

日本京都好古典, 好靚呀.....所有諗住有無機會去京都睇下櫻花, 仲趁三月底未到 Easter 價錢應該無咁貴!!  不過, 唔報尢自可,一報嚇死我
!!   因為連日本自己人都好"好" 櫻花.....我地報團時所有團都
.....原先晏晝問都仲收緊客, 未成團, 到夜晚親身去到時竟然全爆!! 有無攪錯 !!

我地好辛苦先搵到

"新華"既"大阪京都團"........二話不說, 貴一貴都報左先!!  返公司即刻請假 (28-30 Mar), 一心諗住可以放開心情休息下........點知, 上星期二話俾我地知唔成團!!!!!!!!  吓!! 得番一個禮拜, 點算?!?!?!?

我地臨急臨忙搵人報 package, 又咩資料都無, 好鬼緊張!!!   最後終於追到機票+酒店, 不過就由大阪轉左去

明古屋..........都好啦, 好過咩都無ma
......!!!  我地呢個禮拜就四出搵資料, 睇下有咩好玩.....而家都算暫定了行程 loo~~~~

返埋今日, 聽日開始我地明古屋之旅.......

心情好期待呢~~~~~~

p.s.: 許氏好婦放假 5 天 (28 Mar - 1 Api), 返黎見~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()