過左個沒有電腦的 Easter, 係時候要 update 下了~~~~~~~~

先講明古屋之旅吧 !! 去左5日4夜, 原先係想看一列列既櫻花, 不過唔知係咪天氣仲係凍, 只係見到幾棵開了花, 其他大部份的還是含苞待放中.......Oh!!  仲一心以為可以好似日本片有片片花瓣飄下咁"賞櫻" tim~~~~

因為自由行的關係, 我們之前已 plan了大概行程. 

明古屋係日本係三大交通網之一, 有繁榮既街道同大廈, 沒有太多的古蹟或"特色". 我地預定左其中兩日到下呂溫泉區, 實行浸下溫泉, 梳下....

Day 1:  到達日本中部國際空港 (機場)已是晚上7 時多, 唔知大家係咪都一樣 ~ 出去搵路返市區, 見到日本個鐵路網時, 個刻真的呆左係度.
  好攪笑.  大家都好迷惘, 又溝通唔到 !!!!  我地要好一陣子先搵到正確出口, 搭地鐵去酒店.  第一晚到酒店都已 9 時多........周圍的店舖都打烊了~~~ 我們只有早 D休息, 準備第二天 !!

 我地既第一程車~~

 

左: 唔知點解地鐵超"少"lift, 要人肉手提行理!!        右: 今人眼花的地鐵網.........

 我們於明古屋的 "

Hip Hotel" ~ Mitsui Urban Hotel Nagoya.  於車站 "榮" 行約 10 分鐘.

Day 2:  明古屋市內觀光

真是考驗腳骨力的一天, 因明古屋 MUST 觀光的古蹟不多. 我地希望能用一天盡量去晒要去既地方.  一早7 點幾已起身, 簡單梳洗後就出門搵朝食 (早餐) 醫肚.  一場黎到, 梗係食日式啦!! 日本人朝食好多時都食 "飯", 一朝早, 我便食了個 濃味咖哩烏冬, 貴老爺要了親子井 (雞&雞蛋飯).  

跟住買了地鐵 1 Day Pass (日本車費很貴, 1 Day Pass 真的很化算!!

), 就開始我地既行程.     先去:
名古屋城, 係以前德川家康大將軍時起既"城", 亦係我"賞櫻"既要點.    跟住去左: 熱田神宮, 一個字: 廟.   再走去: 明古屋港,睇左海洋館 --> 其實同海洋妁公園好似, 有好多海洋生物, 不過我地可以好近咁睇海豚, 海龜.   最後走左去: 大須觀音, 呢個好值得去, 有3 條長長人行街充滿了買野, 小食既鋪頭, 係一個比較 Yeung, 比較 In 既地方.

 很有氣勢的 名古屋城 !!

  

 貴老爺被迫拍下的照片~~

  香港男人 與 日本妹 !!

 

Day 3: 下呂溫泉區

下呂係日本三大有名既溫泉區之一, 我地須坐長途列車前往.  下呂給人感覺非常舒服, 好靚. 我們入住日式溫泉旅館: 小白川, 浸溫泉, 瞓榻榻米, 爽!!  仲有個 super 大既晚餐, 入口即溶既"飛驒牛肉", 真係好味到不得了, 令人回味!!!

 下呂合掌村

 

   Yumi Yumi !!

 

 

Day 4: 飛驒古川

係一個保留了江户時代建築物既地方, 好有"古色".  紅色"飛驒公仔"好出名, 係四周圍既鋪頭都有得賣, 有大有細, 任揀. 原來佢叫"猴子娃娃", 係以前媽媽祝福子女既禮物.

 

 

 飛驒之里

Day 4 night & Day 5: 名古屋市血拚

不是什麼血拚, 只是 shopping,行下四通八達既地下街 (的很大), 同大型 shopping mall. 

今次旅行,旨在觀光,沒有買很多東西.  雖然只有短短的 5天,不過可以一起去旅行, 真的很開心~~~   

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()