星期日去左維園睇一年一度既花展, 我地早上去, 諗住無咁迫.......係就係唔算好迫, 不過天公太做美喇.......超好太陽, 曬到我地都唔想行.......


你睇佢個樣....未 warm up, 都唔係好想笑啊~



妹頭: 媽咪, 個度呀, 個度有小蜜蜂呀~~



真的"走馬看花" !! 我地簡單行左個圈, 都無好認真去睇每個位........加上妹頭開始有d唔舒服, 咳咳有痰, 我地只係影左少少相就走人去食晏喇 !!


近門口的插花藝術, 都幾靚架! 不過, 我無睇晒囉 = ="





彈假琴.........似模似樣喎......哈哈哈~




 Yeah 有水玩.............


玩完水後成個人開心晒 !!!




心型的太陽花, 你有無見到?! 



小白菊都好可愛呀~





呢D得意既小動物, 自然吸引到妹頭啦~




呢隻紅公仔係咩東東 ?!



我地買左棵小植物 (我連名都唔記得, 抵打!!), 希望同妹頭一齊種, 等佢培養吓愛心!! 我地買個日只得一朵小花, 今朝睇已經開左三朵喇.....好期待佢開晒花靚靚既樣呢 !!



開花中.....讚!



今次行得太唔認真, 都無咩深刻印象.......維有留待下次喇~


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()