尋晚既反鎖驚魂真的嚇到我鼻哥窿都無肉...因為主角是細B !!!!!!

話說尋晚只有我與細b在家, 約 8 時左右爺爺便揍妹頭回來, 他入房看看細b, 說房內根似有隻蚊.....我怕細b被針, 拿拿聲開冷氣, 關上房門....一切正常....

後來爺爺走後, 妹頭入了房間與細b玩, 我替細b換片後, 便著妹頭出廳做未完成的習作紙......中途我想去察看細b, 要入房之際, 發覺房門被反
鎖了 !!! 噢! 大獲!!!!!

問題來了, 我們這里是舊樓, 上手業主搬走後我們的房東都沒有房的鎖匙!!!  嘩, 個刻個心超慌!!  連忙搵其他鎖匙去試, 可惜無一支得.....我又嘗試剪刀, 生果刀, 間尺, 咭片, 髮夾....無樣野得呀 !!!!    幸好貴爸剛好回到家, 佢亦努力一輪...連菜刀都出埋, 可惜完成唔成功 !!!!

房東找來D鄰居朋友幫手開鎖, 帶晒工具, 不過個鎖好似 kick 死左, 點整都唔開......大家忙到汗流浹背, 細B在房內不停哭, 我係側邊睇住心很亂......一輪努力後.....最後個鎖被拆下, 大腳一踢, 房門便開了!!!!!!

我立即走去抱起細B, 擔心佢會被嚇親...........幸好, 佢望住我眼仔碌碌的很平靜, 但我則忍不住哭了出來 !!

這次, 真的很多謝鄰居朋友的手望相助........又感謝主賜予我地平安!!!

貴爸, 我們真的要認真考慮住屋的問題......

被爆後的房門~



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()