close

7 May 2011 Sun Day 3


今日主題: 長城


我地係香港已經 join 左 東瀛遊既長城, 明十三陵既 1 day local tour, 晨早6:20就有車黎接我地.....


每人一頂"朗途天下"既鴨仔帽, 妹頭, 你帶得好型仔 !!



坐左個幾鐘車, 終於到八達嶺, 上長城做好漢 ! 我地先穿個呢個熊樂園去搭索道....



一人一架車....好慢好安全的 !!



見到長城, 真係成個人都好開朗~~



妹頭一場黎到, 梗係鼓勵吓等佢自己行....雖然係石級同斜路, 但妹頭都行得唔錯, d 遊人見到呢個小妹妹咁細個都咁努力行, 覺得好可愛 !



阿女, 加油 !! 就到喇~~



 飛呀.........爸爸, 咁樣快D呀~~





妹頭好努力去行....



 Hello~~



 <--全家幅, 妹頭你咁既樣.......!!


 <-- 八達嶺既最頂部


Our big kiss at Great Wall~



因為跟團, 唔可以留太耐, 我地十點幾就要離開長城, 同我地既團友會合, 開始呢個豬仔團之旅!! 先車我地去玉石鋪, 詳盡介紹"貔貅" (音皮優), 咩人要帶咩既貔貅先好....云云, 留左起碼半小時, 跟住就食團餐, 呢個餐........想嘔 !! (導遊話今日不求吃好, 只求吃飽.....)


就係呢個餐.....



之後就貢車去明十三陵, 呢個係明朝十三個黃帝既陵墓, 個天開始陰.....簡單帶我地行完陵墓, 我諗住可以返酒店......點知最後一個點係另一間玉石鋪 !! Oh, My God !! 真係想死 !! (因為係陵墓, 所以無咩影相)


大概五點, 個天落緊雨, 終於回程......竟然唔係酒店, 而係"就近"既地鐵站 !! 吓, I can't believe !! 佢地叫"就近", 問題係佢地覺得近既地方, 其實一D都唔近, 落雨 + 抱妹頭, 行左好耐先到地鐵站 !! 真係行屎我地.....中國人既腳骨力真係不可睇少 !!!


p.s.: 下次有機會再黎, 我會選擇搭地鐵去長城....呢類 local tour, 咪攪 !!


返到酒店沖個涼休息吓先去食野....原先想去王府井食街, 可惜一直落雨都唔想行咁遠, 近近地行左去"北京 APM"....



呢個商場簡直同香港一樣, 大部份係香港有既店舖 !! 我地係太興食晚飯.....因為今日係母親節, 每個媽媽都有個免費芒果布丁, 開心呀~


你睇......妹頭喉住我個布丁.....



Cheers~~



媽媽, I LOVE U~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()