close

7 May 2011 Sat Day 2   -   景山公園, 胡同, 南鑼鼓巷, 大宅門


行完故宮, 我地走上景山公園, 雖然係一路拾級而上, 但妹頭好叻呀, 鼓勵佢可以一路跟我地上到山頂 !!



嘩, 地方高D真係唔同d.......可以飽覽故宮全景, 很利害 !!


好宏偉呀~~~



妹頭, 影相呀, 笑吓啦~



爸爸.....抱抱........



上到頂最開心就係玩人鋪頭d野....但玩完唔係買喎 !!



貴爸係度仲做左五分鐘皇帝~~ 哈哈哈哈~



行番落山後係景山公園門口停左好多黃包車伕係度拉客......我地都想遊胡同, 車佚開價 RMB100, 45分鐘路程, 我地還價 RMB90....OK 上車遊胡同 !



介紹緊既車伕.......佢話d石牆有咁厚呀...



就係呢d車......佢地好犀利, 好窄既路都行到 !!!




呢個好似係個文官既屋企.....睇前面既石獅去分, 不過講完我都唔記得 loo....



其實若果你識行, 基本上周圍都係胡同 ! 車佚一路踏單車一咯介紹個幾個點.....不過有部份唔係好聽得懂!! 總共行左約30分鐘就行完, 攪錯, 咁快?! 我地俾 RMB100, 佢竟然好自然咁講"十塊是小費", 嘩, 呃錢囉 !! 我估佢地呢D都呃過好多好多遊客錢, 太過份喇~~


睇睇地圖, 都幾近南鑼鼓巷, 一於去行吓! 其實呢度都係胡同, 因為有好多特色小店同 coffee shop 進駐, 變成左一條好 Hip 既街, 都幾有趣 !


睇到牌坊就知到左....




試左酸奶....一樽樽好得意....



嘩, 超酸 !! 原來酸奶即 yoghurt......不過飲多兩啖又覺得幾好味



另外吃了這個文宇奶駱....好滑好好味 !! 推介呀~



經朋友介紹, 夜晚去左大宅門度食飯, 呢度每晚都有表演, 一路食一路睇, 唔錯, 而且呢度既食物仲幾好味, 啱我地, Good 呀~


 <--大宅門大門口


媽媽, 原來你呢晚同張枱布好襯..........= ='



簡單既食物, 不過好對口味 !! Yummy !



shu shu shu~~~~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()