close

7 May 2011   Sat   Day 2  -  毛澤東紀念堂, 故宮


今日既主題係故宮. 係酒店食完早餐, 我地就搭地鐵去故宮東站.....計劃先去毛澤東紀念堂....要排隊入館, 而且呢條隊係超超超長 !!!  我地排左一段路, 維持治安既保安人員竟然話"帶包的進不去"............吓, 我知道要寄包(行李), 但點解唔早D講?!? 一路排都有保安但無出聲囉 !?  唉, 又帶住妹頭貢去寄包, 再返去隊尾再排過.......一排又排左45分鐘 !!! 好彩條隊係一路郁緊而唔係乾企 !!  終於可入館....大家都很嚴肅, 有D人仲係門口買白菊入內敬毛主席......里面守衛深嚴, 唔可以停留, 行一圈就出去, 只係用左5分鐘 !!!


一早已經好曬吓~




D路好闊好舒服~



 <--人民英雄紀念碑


出黎攞番行李, 向故宮進發 ! 呢D歷史既偉大建築物, 可以親身近距離睇真的感覺很宏偉......



致敬..........




 <--集體回憶: 中華牌鉛筆既標誌


行故宮起碼幾個鐘, 大人無所謂, 但小朋友就唔好餓親佢...我地先係入口側邊既快餐店食D野, 呢個碟頭午飯....不提吧!  因為的埋妹頭, 我地行故宮既策略很簡單, 只須一直向前走, 放棄左右既東六宮同西六宮....地方很大, 每個殿門口都圍左好多遊人要一睹以前皇帝坐既龍椅 !!


大家好, 我係程格格~



 <--行喇 !


午門入....



阿女, 小心你個頭呀 !



先行三大殿




好大既皇宮



各各各....有無人呀 ?!



無拿拿坐門口, 做 model 嗎?




 <--餵食的程格格


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()