close

26號 boxing day, 我地主要係茶溪谷.....


時間唔係好多, 食完早餐, check out 放低行李後, 我地就搭索道去濕地花園同茶翁古鎮, 行吓影吓相, 地方都幾靚, 不過我覺得同官方網頁有段距離.........


搭完索道再搭小火車.....我好鍾意呢幅相, 雖然陰陽臉, 但妹頭笑得好可愛~~





 向濕地花園進發~~



有帶餅乾係身, 成機餵吓魚.....



入左個四季植物館......



有唔同品種既植物, 又有鸚鵡....不過呢兩樣野一齊好像有點奇怪 !?!?


呢隻鸚鵡負責表演大鵬展翅 !!!


都係上花田影吓相好D.....





sweet sweet......



鍚啖媽媽~~



另一幅好可愛既相~~



離開花園, 跟住去茶翁古鎮.....



山頭有好幾片梯田, 唔知幾時有得採茶 ?!?



地方好大, 要行真的有排行......我地只係簡單行吓茶溪棧橋.....




行完搭番車去大俠谷, 行埋U型既登峰造極.....簡單咁完結兩日旅程!!  我地到下晝5點就搭番旅遊巴返香港喇 !!  今次其實有D地方都 miss 左, 如果有多D時間慢慢行會好D....仲可以睇埋D show !!! 咁第時仲會唔會再黎呢?!? ,我諗短時間都唔會loo......


 白雪地 + 小小的聖誕裝置.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()