close

17 Oct 2010   Day 4: 花見小路 à 伏見蹈荷 à 嵐山嵯峨野 à 渡月橋


8 點鐘起身, 一早去左花見小路. 呢條路係出名容易見到藝妓既地方, 可惜日光白白, 仲要係朝早....d鋪頭都未開呀 !! 應該大部份都係飲酒食晚飯既地方, 邊會咁早開門 !! 



 <--沿途見到D電線杆....嘩, 亂到咁, 想點 ?!?



 <-- 而家大個會學人嬲,咩事咁既樣 ??


爸爸抱啦,行喇~~



 


妹頭你呢個樣好憂鬱.....Cool !!



我地行左一陣, 就搭JR線向伏見蹈荷出發喇 !!


伏見蹈荷係供奉狐狸既寺廟, 佢出名既地方係有百幾個既紅色鳥居, 因為係星期日, 所以連當地人都黎旅遊. 密密麻麻既鳥居感覺很震撼, 連猛太陽都俾佢地遮住呀 !!



供奉者人名多到.......



 呢個笑樣好有趣 !!


密密麻麻 + 紅當當 !!!



每個鳥居都刻左供奉人或單位個名同日子....



有盡頭嗎 ?!?!



我地行左一段, 以為到終點.....原來太睇少佢喇 !! 我地站既地方只算係起點.....紅色鳥居連綿整個山嶺 !! 利害 !! 我地梗係無咁傻走去行山啦.....


圖右下角個白色圈圈就係我地所在位置......之後如果要行, 真係成個山頭呀~~



妹頭又發現佢既至愛.............你睇佢幾認真 !!!



妹頭, 次次都係你玩, 俾媽咪玩吓啦~~



狐狸既廟.....連祝福既牌都特別D !!



 同場有個著得好靚既妹妹, 妹頭走埋去向人示好, 仲係咁摸佢件衫 (妹頭真識貨), 可惜妹妹好 cool 唔彩佢呀~~


離開伏見蹈荷, 我地就 JR 向嵐山進發喇~~


趁妹頭瞓左覺, 我地係火車站食個 quick lunch !!



到嵐山, 妹頭啱啱瞓醒, 同佢食個 late lunch, 我地搭 JR 去馬掘坐嵯峨野觀光小火車 !!


呢個嵐山駅很有型 !!




見到呢隻看鋪小狗, 勁可愛呀~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()