close

16 Oct 2010 Day 3: 八阪神社à 二年坂 à 清水寺 à 銀閣寺 à 金閣寺 à 河原町

離開清水寺,我地跟住就搭巴士去銀閣寺…..係京都,搭巴士已可到大部份景點,好方便 !! 我係鋪頭見到好可愛既小兔擺設,不過勁貴!! 幫你地影幅相啦~~



銀閣寺係較沉實既既一所寺廟, 不過價錢 (500yen)比清水寺(300yen)同金閣寺(400yen)都貴 !!


 <--高高既樹牆


 <-- 成個到此一遊既旅客 look



入廟後發現有大段樓梯上個小山….因為有BB, 我地唯有兵分兩路, 爸爸睇BB, 我上山去睇睇, 影吓相. 簡單講, 銀閣寺沒有很特別既地方……



上山望番出黎好開陽~~



 <--我地好耐都無合照喇~~


之後,原計劃係行附近既哲學之道再去金閣寺, 但時間關係, 我地改為先搭巴士去金閣寺….


途中見到呢個和尚在化緣....有咩特別?? 特別是他原來是鬼佬啊~~



小小既京都有很多世界遺產.....利害 !!




一入到去金閣寺, !! 好靚啊~~ 我相信只要個景靚, 攝影初哥都可以影到靚相呀!! 哈哈哈~~  金閣寺同水中例影一樣金光閃閃, 一絕呀!!! 




妹頭笑得好攪鬼 !!



搵人幫我地影張全家幅......


 



妹頭做咩? 佢話我知佢隻兔仔係 pat pat 度呀~~



離開時係呢度買左小手信 (金閣寺出面), 我很喜歡呢個logo, 很型!!




行完金閣寺未肚餓, 決定去埋哲學之道, 但搭車過到去都6點幾, 天已黑齊, 變左夜探哲學之道”, 有點行Night Journey 既味道 !! 黑麻麻, 行左三份一度, 無野睇, 又有D涷, 都係拿拿聲走人, 搵路搭車出返河原町食飯.


是日晚餐, Yumi !! 



日本周圍都係大大小小既汽水機,食完飯飽飽妹頭充就手多多係度扮買汽水......好攪笑~~



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()