唔想同人迫, 尋日攞左日假同貴爸爸去書展....點知都係超多人呀!! (不過我估今/明兩日仲迫爆 !!! )  今次無帶妹頭, 留低佢係爺爺屋企, 方便我地自己行....


我地主要都係去兒童天地, 睇下妹頭既書 !! 之前係一田有見過賣phonics 既 package...有興趣但無賣.....而家係書展主要係 Phonics Kids...不過好似不太對味...無買 !! 唔知仲搵唔搵得番之前睇到個套呢 ?


因為我地平時都有幫妹頭入書, 屋企都有好多未睇.....所以今次無特別大手入貨, 反而買左玩具同佢好鍾意既海棉寶寶 !!


送超超超得意既海棉寶寶氣球....留左係爺爺屋企坐陣 !! Cushion 帶返屋企.....Schedule 俾我..HeeHee



玩具: 穿珠仔, 碌保齡



簡單故事講道理...



我的斬獲....HeeeHeee...



妹頭即玩玩具......結果: 一地都係 !!!




 波~~


妹頭, 呢本係我架~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()