超忙, 上星期爸爸生日都唔得閒記低.........爸爸話我竟然記得 (佢計舊曆), 梗係啦, 我係你個女喎 !!!


爸爸很節儉, 唔想我地駛錢, 話唔駛攪咁多野...但我話一年生日先得一日, 梗係一齊出去食啦...唔好辛苦自己唔好煮飯喇 !! 而我知道, 即使係邊度食都唔緊要....最緊要係可以一家人坐埋一齊聚聚 !! 自從大家出黎做野, 結婚後, 幾兄弟姊妹各有各忙, 真係好難一齊食餐飯架 !! 我係觀塘book 左酒樓....真可惜細佬輝個晚超忙, 趕唔到呀 !!!


好溫馨既一幅相.....我好鐘意呀 !!



 心怡次次都要一齊切蛋糕 !!


爸爸, 唔好成日咁趕......年紀大了...時不時都要停低俾自己休息吓, 放鬆吓先得呀 !! 我每天都希望你同黃媽媽身體健康, 開開心心 !!!


有孫萬事足~~



攪笑既爸爸與開心笑既媽媽 !!



凡的三個至愛~~



妹頭, 咪掛住食, 望吓鏡頭先啦~~



 妹頁: 食得味.....?


同場加影: 妹頭 crossover 犀利哥....很有型吧 ?!?  (妹頭著短褲, 公公婆婆驚佢凍親...用衫幫佢以犀利哥造型打份.....)



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()