close

自從妹頭學習自己拿食具食野.....佢控制得越來越好 !! 之前很多時佢自己攞匙羹, 我都會攞一支, 佢筆佢既 (當然好多都跌晒), 我筆我既 (餵佢食), 起碼我知道佢有食到飯落肚 (我筆個D), 唔怕餓親 !!


不過諗諗吓好似阻礙左佢自己學習攞匙羹既機會......近日忍手俾佢盡量自己筆, 練習多左, 我反而覺得佢掌握得幾好.....不過真的要訓練自己既EQ, 輕鬆面對佢食到周圍係既階段 !!


呢段係早幾日既....真的嘔血 !! 妹頭, 你係印度人嗎?!?





呢段係今日晏晝既.....食得好叻啊 !!




arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()