close

呢個係屋企樓下既公園, 每日都會有好多屋苑既小朋友或小BB係度玩, 如果放假係屋企, 我都好鍾意帶妹頭落去跑跑, 活動四肢, 吸下新鮮空氣.......


佢好鍾意爬呢個架......我地亦都放手俾佢自己爬 ( 由佢好細個已經係喇)....其實我覺得多D俾BB爬呢類型既架幾好, 可以訓練佢眼, 手, 腳既協調....當然我地要係側邊睇住啦 !!



妹頭爬爬當中大叫 "唔俾", 就係呢個搖搖車喇 !!!



你睇佢幾衰, 自己都唔玩, 但見到人地玩就唔俾, 要走過去掙 !!! 我見到呢D情況都要捉住佢, 同佢講...........妹頭, 要同小朋友一齊玩, 一齊分享, 唔可以唔俾架 !! 希望佢會明白啦~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()