為何現在的 BB / 小朋友唔玩玩具, 總係那麼喜歡電子產品 ?!? 相信大家的小朋友都好似妹頭一樣, 對電話, 電腦, 搖控器特別鍾情 !!


前晚....我在廚房準備晚餐既時候, 妹頭在我身邊玩我個手提電話 (通常都係聽歌)....點知我突然聽到電話傳黎"喂, 999報案中心......." 嚇我一跳 !! 我拿拿林攞番個電話, 個刻都唔識反應, 只識不停講"唔好意思呀...."好彩對方只係叫我收線.....嘩, 如果個刻妹頭唔係係身邊, 我聽唔到電話聲....可能已經有警察上黎敲門喇......


好危險啊, 都係唔好成日俾電話佢玩喇~~


呢條片上個禮拜影底架....Annie, 妹頭有記得阿來係你隻 wow wow 狗啊 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()