我覺得妹頭隻左眼常常偏中 (右眼無此問題), 其實我於6個月同12個月既健康院檢查都有同醫生提出, 簡單檢查 (用電筒照, 睇眼珠既光點是否在眼珠中間, 還是有偏內或偏外情況)都覺得唔似豆雞, 不過醫生接納我地既擔心, 都同我轉介去眼科到睇睇~~ 


今日醫生詳細檢查, 都話呢D係"假豆雞", 因為BB鼻樑較扁平, 望落去就會覺得眼珠比較向內, 不過妹頭無問題, 因為佢個個角度都望到, 遲D大個D, 鼻樑高番D就會好....亦都唔須要做D咩眼部訓練. 到幼稚園, 小學時會再檢查視力.


咁我都放心D !! 不過我都會時不時同佢訓練吓, 以免真的有機會變 " lazy eyes" !!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()