close

Day 3 主要既節目: 佔地很廣既植物園 Botanic Gardens


聽講個公園好靚, 我地特登帶BB黎行吓, 遠離石屎森林, 感受下d 大自然既青草氣息 !! 我地朝早係附近屋苑食個地度又簡單既早餐, 跟住就搭新航既免費 suttle bus 出發喇~~ 


Yumi 的咖椰多~


妹頭好活躍呢!!


呢日天氣超好, 陽光普照!!! 我地幫妹頭穿上裙仔希望影多D靘相~~



有爸爸抱, 幾開心 !!


周圍都係大片大片既青草地, 令人好舒服 !!




我好喜歡妹頭騎膊馬既相, 笑得好開心, 好可愛 !!!


妹頭, 味掂啦!! 有好多蟻架....


有好多好多唔同既植物 !! 里面仲有個 ginger garden, 同好大既蘭花園 !!




我想同妹頭影D坐草地相........不過佢唔多 like 喎!!! 咁既面口.....




媽媽....我唔要坐啊~~


一路行, 見到呢個"媽媽抱BB"像, 我好鍾意呀!!



再行, 里面有個湖, 好寧靜 !! 不過, 時間接近 11點, 開始好晒, 我地都唔敢久留 !!





 開始熱又開始眼瞓, 有點呆呆喇.....


<to be continued.....>


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()