close

因為妹頭瞓左, 貴爸爸陪佢休息吓, 我就自己勇闖呢個蘭花園喇 !!



里面超大...........可惜得我一個, 有好多 photo shot 的靚位都無得影相 !! 遺有影吓花啦~~



真係超多品種, 影都影唔晒 !!



 呢幅係我遺一可以自拍既照片.....


公園太大, 我唔敢行得太遠.....我怕蕩失路, 又怕行番出去太耐, 12點鐘....拿拿林返出去同貴爸爸集合 !!


晏晝走返出 Orchard Road 食 lunch 同行商場. 上左 Wisma Atria 商場5樓既 food republic - 一個集齊名各國美食既大型 food court !! 貴爸爸叫了熱賣既炒蝦麵, 佢話好好味, 激讚 !! 



又食左嘟嘟糕....充滿椰絲既甜品, 暖暖地又幾好味喎 !! 可以一試 !!



爸爸去洗手間時影左呢幅相, 好攪笑, 但好型 !! 去完厠所......No Flushing Required....唔知有無味既呢 ?!?


之後去附近幾個大 mall 行吓, 不過無咩特別.....新加坡有的, 香港都有!!



小朋友總有扭計既時候.....你睇佢, 放低吓都唔得!! 想累屎我地咩 !!



行商場無耐又不大有興趣, 我地決定早點返酒店游吓水, 休息吓, 等夜晚去食好野 !!



"肉照" 都係唔好放咁大粒喇......


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()