游完水, 沖個靚涼, 休息完, 我地就打的去 City Hall 站附近, 食呢個出名既胡椒蟹....


趁天未黑, 影多D相先 !!



沿住新加坡河一路行, 慢慢踏入黃昏.....



背面係新地標, 貴爸爸叫佢做榴槤球, 實質係新落成既文化中心.....



背面呢間酒店勁 grand, 叫 Fullerton, 我 check 過好似好貴...唔知第時有無機會住呢??



close up........好有氣派, 好靚啊 !!



我地 Book 左枱係無招牌度食........咪講少, 價錢都唔平, 最簡單的一個二人餐都要138坡紙, 加一加稅....都要八百幾港幣呀....



不過個白胡椒蟹同個龍蝦沙律真的很美味.....貴爸爸激讚呀!!



食飽飽後我地沿河邊行, 影吓靚靚既夜景 !!





榴槤球夜晚同日頭個感覺差好遠架.....



係橋邊既雪糕車, 有超懷舊既三文字雪糕, 我地一人一件...好好味啊 !! 妹頭, 請你食兩啖啦~~



我地最後行去魚尾獅........話晒黎到新加坡, 點都要影返幾張先得既 !!


 遠景都幾靚喎 !!



我地反而近鏡影得無咁靚.......





呢晚就係咁多喇~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()