close
有D 朋友仔都知我鍾意同朋友飲吓野......紅酒啦, cocktail啦, 我都好享受!!  小小既酒精可以令人好 relax, FEEL SO GOOD !!!

 

不過自從知道有左 BB.....到生產.....到做左奶媽......我就嚴守紀律, 絕跡"酒場" !! 為左妹頭著想,我忍口.........

但係......魔鬼出來了 !!!!  近牌的公司聚會都與酒有緣....上次既船河啦, 尋晚既飯局啦......介左咁耐,魔鬼既引誘終於打敗抵抗力弱既我......

 


 

尋晚,晚飯已飲左d紅酒.....之後 happy hour 去左 Regal hotel 既 sky lounge.....只係一杯 magarita (咪講少,真係好好飲 !!!), 並實,不算多吧,不過我有點後悔,因為返到屋企仲要 pump 奶......我怕妹頭會飲左酒精奶, high high 地點算 ?!?!?   咁辛苦 pump 左出黎, 倒左去我又覺得好浪費.......好矛盾啊~~ 

 

最後都係留左係雪櫃,可能今日或者聽日會飲......希望無野啦 !!!!

 


 

為免再後悔, 我都係要繼續乖乖先得 !!!  不過,我計劃會慢慢脫離奶農業.....到時就可以無驅無束了~~ keekeekee !!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()