今早發生了意外, 真的把我同貴爸爸都嚇一跳!!!!


今早6點時, 大家都瞓到朦朦朧朧時, 突然聽到"Bang"一聲好大聲.......我地即刻扎醒, 原本妹頭整張床板 (連人帶床)跌落左地 !!  我諗妹頭都嚇了一跳, 即時大哭, 個刻我都急到想哭出來!!  我地即刻抱緊佢......可能佢之前瞓得少, 抱住佢就繼續瞓!!  不過可能妹頭跌低時撞倒床仔, 我餵佢食奶時發現額頭腫了一個包包!!!  真的心痛死我了!!!!  貴爸爸返工, 妹頭食完奶我就放佢係大床同我繼續瞓...........好彩瞓醒額頭消左紅, 不過仍有個小包包呀!!  希望妹頭平平安安無事呀!!



而家公公幫床仔加左兩個"托", 加強床板既支撐, 避免再發生咁恐怖既意外!! 公公抱抱妹頭時, 仲問佢今早係咪地震, 真的令人發笑!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()