踏入十二月, 又到浪漫的聖誕佳節了........可惜在坐月子的我至今仍千金小姐一樣 - 足不出戶.........完全 feel 唔到有咩聖誕氣氛, 衰 D 講直頭同個社會脫左節, 出面發生緊咩事都唔知, 每日就係埋頭苦幹做我乳牛既工作..........唉!!!  真想出去呼吸吓D新鮮空氣, 買吓靚衫, 睇吓D 聖誕裝飾,  relax 吓 !! 


不過, 過左12月我就要回復上班的日子了......還有4 個星期, 我要為上班做準備......要同BB定個時間表, 不過真的有點擔心唔知做唔做到,  20, 加油啊!!


另外我有開始看關於戒夜奶的資料, 網上D媽媽話 BB 會越瞓越長, 自然唔食夜奶的........其實而家妹頭夜晚已經瞓耐左, 但我都要 4 點起身餵一次奶.........天氣又凍, 眼皮真的重得要死........唔知妹頭幾時可以一覺瞓到大天光呢 ?!?


妹頭瞓覺總是投降似的要舉高雙手...........



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()