嘩, 尋日終於同妹頭回家了~~ 


回想呢個星期, 簡直係惡夢 + 喜悅 + 疲累........係我一生中很重要的一個時刻 !!!


惡夢, 當然係指生仔的十級痛楚.......雖然已經過左, 但個12小時真的令我畢生難忘!! 有朋友話我算係 lucky, 唔係話痛好耐, 但我估對個媽媽黎講都係有想死既感覺 !!!


14 Nov


0800  入院辦手續, 磅重, 量血壓, 安排床位. 醫生伸手入陰道探子宮是否有開.....感覺好痛, 好唔舒服!! 


1200  食醫院 lunch.....仍在等醫生安排催生.  同房有4 個 BB 同時哭鬧, 個刻好驚 !!


1400  醫生塞催生藥於陰道代子宮口擴張.....佢解釋有兩個 extreme case: 1) 塞左3 日藥子宮仍無反應 ---> 要安排剖腹產.  2) 塞左藥,胎兒太敏感致心跳不正常 ---> 需緊急開刀。 心諗........嘩,咁咪有幾會仲要等!!


1800  食完晚飯,開始感到下腹痛,成個肚好墜.....要坐係床,唔可以行同企.....


2000  同姑娘講話好肚痛........佢話暫時未係,要痛到5分鐘痛一次先叫佢......


2130  睇珠光寶氣......開始5分鐘一次的陣痛......我用之前學既深呼吸 relax....但唔係好 work, 個人好唔舒服......


2230  通知姑娘........佢幫我檢查,聽胎心聲,但叫我痛密D再叫佢......


2330  我到下體"噗"一聲,有水流出黎!!! 個心好驚,即刻按鐘叫姑娘......檢查後執野準備轉入產房。


15 Nov


0015  打電話通知貴爸爸到醫院陪產........開始大痛,想喊........


0030  因為好痛,我不肯定係咩時間.......姑娘俾"笑氣"我,聞左幾啖好"Wing".....但陣痛密左,keep 住聞到個人都 high high 地,姑娘叫我唔好聞,但我完全聽唔到......


0100  打止痛針,我 feel 到手腳一陣痳痺,但仲係勁痛.......連"笑氣"一齊吸都頂唔順..........之後開始痛到大叫,每一下劇痛都令人難以忍受,開始痛到典床........幸好貴爸爸 keep 住叫我 relax....


0430  助產士開始幫我生產,要用力 push BB 出黎.......


0455  助產士通知陰道口已見到 BB 頭有5蚊餅咁大........but 可能 BB 過了期,頭骨比較硬,我要用相對大的力氣先可以推個 BB 出黎........但我試左好多次都唔夠力........每次陣痛我只可以配合 3-4 口氣......每次都令我筋疲力竭........助產士同貴爸爸都在鼓勵我,但我就是做不到.............


0540  嘗試左好多次,整個人都已無力........我見到好多人幫我,大家都好緊張,後來貴爸爸通知除左助產士,同場仲有兩個醫生同兩個高級同護士,因為我已經生左好耐,所以佢地好緊張.........


0630  助產士話 BB 同我都在好努力,佢咁講我好感動,我出盡力,最後終於"必"到個B 頭出黎........大家都好興趣 !!!!  嘩,個刻既暢快感簡直難以形容,整個人鬆晒, 吸多啖氣就"必"埋個身.........


護士將 BB 抱於我身上,我不自覺的哭了出來..........之前的所有痛楚都已經不再重要了!!!


p.s.: 老公,幸好有您在身邊我才可敖過來 !!!


 1st 全家幅


 妹頭1st photo


 我們這一家


 好似爸爸呀 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()