wowowo~~~~~~ 好想大叫 "終於放產假了 !!!!"


11月3 日預產期, 原很想堅持做到10月24, 放前 1 後 9, 盡量留多D時間照顧 BB, 很多人都話我很""......但踏入8, 9 個月時, 體力與之前真的差好遠, 阿 B 好重, 個人超易tired......行一陣間已經好累, 只係返工放工的路程都令我抖晒大氣 !!   加上之前醫生話我隨時生得, 我真的誓心黎唔切準備就要"必"出黎........所以, 我決定提早schedule, 養足精神黎迎接呢個小生命 !!!


改放前 2 後 8, 諗住做到上星期五, 可惜呢段時間太多野跟了, 又有很多新 items, 上兩個星期簡直忙到嘔泡, 好難話放就放.......終於返埋尋日決定係最後一天, 交低晒所有 job !!  真的多謝我兩位同事幫我 follow up.......我知道佢地原先都已經好忙, 再跟埋我D野, 真的辛苦晒了 !!


可以完全放低工作的心情好鬼輕鬆 !!   開始過"沒事做, 等仔生"的好日子, 雖然唔知可以有幾多日呢種好日子......我又而家都係唔好不理多, 盡情"懶得就懶"了 !!! Haaaa...Haaa....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()