close

今週係我地既"結婚紀念週" - 10 月7日 & 10 月10日,  慶祝兩日, 好開心呢!!


因為有BB, "搵食"比較 trouble....少左好多選擇, 例如 buffet, 日本野, 海鮮餐.....無不理由望住貴老爺食, 而我就留口水 ga .......諗諗吓, 不如特別D食"片皮鴨"......好耐無食過又好好味, 我地兩個都鍾意......即刻上 openrice 搵食!!


以我既知識, 食片皮鴨要去北京樓, 但原來有間好傳統食京菜既"鹿嗚春".......貴老爺話好耐歷史好出名.......我年紀細, 真的未聽過!!

 


 原來鹿嗚春唔係話食就食, 要好幾日前 book 定枱, 我地試吓打去問, 要食 9:30 pm 之後......OK, 照 book左先 !! 我地 ~8:30pm 到, 超 lucky 有張 2 人枱, 唔駛等, Yeah !!!


門面好 old, 有點兒.....裝修亦豪不起眼.......入到去.....嘩!! 枱枱 full.......相信仲有好多人等緊, 而且仲有唔少外國人黎食, 真係咁犀利 ?!?  我地唔敢嗌咁太多.......叫左: 冷盤 - 醉雞, 主菜: 烤鴨 of course......再加個小籠包.......emmm...都係太多, 不過, 醉雞 同片皮鴨都好好味, 小籠包唔知係咪等我地食咁D 鴨先上......唔夠熱, 再熱辣D就 perfect !!  Service 好好, 雖然好多客, 但阿叔阿姐都好快同我換碟加茶, 好乾淨, 好好禮貌, 俾我地好舒服咁 enjoy 呢一餐 !!


 <--醉雞, 個酒勁好味 !!


 

 <-- 師傅手起刀落, 好快片左兩碟出黎!!
 <-- 充滿油光...yumi yumi



 <-- 睇吓幾好味 !!!


 <--稍為涼左D....


兩個人 (雖然好論盡....), but 好 sweet sweet 呢~~



 


鹿鳴春飯店 Spring Deer


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3249

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()