天氣開始有點秋意, 對大肚婆的我黎講真的舒服多了, 起碼唔駛成日熱辣辣....不過中午既太陽仲係好hot, 都係避開好D !!

 

尋日同貴老爺 Hea 了一天, 悠閒既感覺真係好 !! 大肚唔方便, 下晝近近地去左德福行街 high tea, 德福既 promotion 真的不錯, 時時都轉 decoration 令人不斷有新鮮感, 仲吸引到好多人流!! 

 

夜晚去左附近既大榮華食飯 (係元朗好出名個間!!), 之前想去好耐, 不過成日都見到好多人......好彩我地唔肚餓, 等吓無所謂, 不過真係勁多人排隊, 我地等左一個鐘到, 都 OK 啦 !! 點菜叫左好多人食既 "五味雞", 咪講少, 真係好滑好好味, 唔怪之得枱枱都有啦 !!

 

兩口子嗌左三個菜: 圍頭五味雞, 咸蛋蟹肉西蘭花, 生菜豆腐鯪魚球煲....味道好好, 不過實在太多........兩個菜就啱啱好 !! 


 


 

貴老爺試左出名既"豬油撈飯", 我只敢試一啖, 加埋"頭抽", 係幾香 ga  !!

 

 

 

今次可惜無食出名既"鬆糕", 因為份量太大喇 (1籠 8件), 見到人又係枱枱都有實在令我流口水.......下次都係搵埋多D人一齊去先得 !!

 

每個菜 $52, 兩人茶介加一連糖水, 埋單 $204, 價錢都 OK 喎 !! 大家有無興趣一齊試吓 ?

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()