陳 sir - 我 F.4, F.5 的班主任


好開心呀~ 尋晚約左阿 sir 係銅鑼灣食飯, 真的好耐無見了, 阿 sir 都退左休好幾年, 不過外表無咩變, 佢話多左白頭髮, 我又覺得差唔多啫, 無咩老到喎 !!   唔通係聖安當既魔力 ?  事關我地成友仔離開左學校多年再 gathering 埋一齊, 個個都無咩點變.......總之就同以前一樣 Bi Li Ba La~~~


陳 sir 好少做班主任, 我估我地班個兩年一定令佢好深刻........可能 D cases 太有挑戰了, 次次講返都好回味 !! 不過, 我真的好興幸有佢做我地班主任, 如果唔係, 就可能唔係今日既我 loo~~ 


陳 sir, 祝你身體健康, 開開心心 !! 



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()