close

4月4日, Day 15


今日我地既行程係去沙灘. Mykonos 既沙灘好出名, 特別係夏天, 有人滿之患, 個個都迫去沙灘, 另外亦出名多同志 & 天體浴!!  Mykonos 地方細, 沙灘都好近同集中..........Andrew 先送我地到就近既 Platys Gialos Beach, 我地自己行去 Paraga Beach, 再行去出名既 Paradise Beach!! 約好的士司機約下午3點黎接我地!!  雖然有太陽, 但天氣仍然有點涼!!  沙灘邊既餐廳或酒吧大部份都未開, 只有一,兩間係度執拾啱啱開檔既餐廳.  沙灘既景色好靚, 海同天連埋一齊, 望見令人好舒服!!



                    


我地行到 Paradise Beach, D沙好幼, 水好清, 個 view 好靚!! 唔怪之得長期位列榜首啦!!              

    我地好 lucky, 有間 coffee shop 正好今日開張 (佢地會冬季休息, 夏季再開), 我地就係度 hea 左兩,三小時!! 晒太陽, 瞓覺, 睇下書, 好懶 !!!   陸續有伶仃遊客黎晒下太陽, 吹下海風, 不過黎游水既人就欠奉 loo...........只有貴老爺一人嘗試"冰泳", 佢話一場黎到, 點都要試下, 要戰勝愛琴海!!  成個海得佢一個人, 好 High, 不過勁涷!!!! 望見都好想大笑......Haaaaa........



返到市中心, 我地係平民餐廳食個便 lunch, 價錢平但幾好味喎!! 晒完太陽做完運動, 係時候返酒店休息下!!  晚餐去左間都幾多人既餐廳, 我諗好受歡迎吧!! 未坐底, 我地發現左驚喜, 終於搵到 Mykonos 既島主喇 !!! Yeah !!!!!! 黎左兩日, 一直都見唔到島主, 仲諗住唔係咁無緣吓......好彩 !!!!   可以安心食飯, 價錢 OK, 食物都好 OK!! 值得推介 !!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()