331, Day 11


今朝仲係 Paros 既酒店食早餐, 酒店個 living room 咁靚, 早餐水準一定唔差得去邊 !! 當我地好期待既時候, 所見到既........呆了........只有一款小蛋糕 + 栗米片 + 餅乾, 仲有冷冰冰既芝士同火腿......Oh !! 唔係呀 ?!?   真的令人好失望, 唯有飲多啖熱茶暖下肚啦~~~



Parcos Santorini 須時 3 個半小時, 係船上我地結識到一班青年人, 有香港的, 台灣的, 馬拉的, 佢地都係到英國讀書, 再趁而家 Easter Holiday 到希臘旅行. 遇到談得來既青年真係好令人震憤, 尢其係講 "廣東話", 雖然年紀只係差幾歲, 但就令我感覺好年青 !! 



Santorini 已係下午 3點半, 落船後有酒店專車接送, 我地先到酒店 settle down ! 酒店 Hotel Margareta 我之前有係網上查過, 但最尾無 choose . Agent 介紹, 而家輾轉反側又返黎呢度.......有上次 Paros 既經驗, 我地對酒店既期望不大 !! 上到房有大大既 "石床" 同露台, 不過個條藍色既毛巾被同橙色既窗簾真的不太討好.........開門時仲有陣陣既"霉味"... !! 算了!!




酒店離市中心很近, 我地到出名既 Cliff side 行逛, 沿山邊起既酒店同小屋真係好 Amazing, 密密麻麻既藍色小屋, 面對出名既火山同無邊際既愛琴海, 睇住太陽慢慢落入大海, 如果唔係太大風, 真的好浪漫!!! 睇日落前我地先醫肚.....有重大發現  -  有間"中華大飯店", 有大大個好燈籠, 就係度食我地第二餐"中國菜"!! 有湯既牛腩麵令我好滿足 !!!  Haaaa.......Haaaaaa...!! 



Santorini 7pm 先開始有日落蹟像, 我地拉搵好影相位, 周圍都有等睇日落既朋友, 仲有之前遇見既年青朋友, 大家一齊睇住咸蛋黃慢慢落入大海 !!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()