3月30日, Day 10


 


因為船程關係, 我地取消左原計劃去的 Naxos, 改去附近既小島 – Paros, 以便弈日轉船去 Santorini.............船程由晚上 9點 Crete 上船到雅典 Piraeus 朝早 6點, 再轉 7點25分既船去 Paros, 約5小時.  我地為免唔知醒, 較定鬧鐘5點起身, 點知約5點多時我地發現隻船已經停駛泊岸!!! ?!?! 早左成個鐘, 好奇怪!! 唔理咁多, 我地轉 shuttle bus 去搭另一架船, 心諗仲要等成 2 個 hours 先開船, 有牌!! 點知6:25am 已開船.........Oh!! 真的好奇怪?!?!? 後來問人, 先知原來今日開始係夏令時間, 快1小時!! Oh!! 唔怪之得, 咁咪全部人一齊較錶 ?!?! 諗起都覺得有趣!!  而家香港只係快地5小時咋~~



 


Paros 係個好細好細既地方, 好少人, 周圍都係藍白色既小屋同旅館, 感覺好 relax !! 可能個島太細, 係愛琴海既環抱里面, 周圍都超大風, 吹到頭都想 luck 出黎!!  我地周圍行, 可能 Winter time 遊客太少私關係, 好多店鋪都早早關門或塑性唔開, 我地想去 supermarket 買支水, 竟然 3點未到已 closed !! Oh!! So strange!!




 


酒店 Apollgon Hotel, 係agent介紹的. 佢係間 decoration 好古典的酒店, 感覺好優雅!! 但係唔知點解係房度硬係感覺"好寒", 瞓係床度要好耐先暖, 但腳板就仲好涷............!!! 去旅行我地好鐘意同唔同既人傾計, 當地人又好, 旅遊人又好, 交換下旅行心得或歷程, 好開心!! 係酒店我地就同來自澳洲既Auntie 傾得好開心!! 夜晚去酒店附近既餐廳食飯, 經伙計介紹, 我地試左另類海鮮餐, 都係d希臘既菜色!! 其中我地點左魚沙律, 伙計話可能我地唔啱食, 因為普遍遊客都唔食呢個, 而希臘人就會喜歡!! 菜到我地試過, emmm.....好好味喎!! 我諗我地已越黎越"希臘化"了~~


 



 


後記: 離開 Paros同貴老爺傾番, 原來佢都覺得間酒店唔係好舒服.............好彩無事發生........



arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()