3月29日,Day 9


食過早餐,朝早我地去左尋日關左門既考古博物館,睇番 Knossos既真品.因為搭晚上9pm 既船,我地有1天既時間,跟旅遊書介紹,選去搭兩小時車程既小鎮 "Hania".   我地搭11點30分既巴士,預計1點30到..............點知敖左足足3個鐘先到!!

 How come ?!?! 俾書呃左 ?!?!?!   只好將行程縮短........幸好我地有充足既時間,如果唔係就趕唔切船!! 



我地去左室內 Market, 去左餐廳食 lunch, 值得一讚既係貴老爺點的肉腸好惹味, 而我叫左 pizza, 因為唔肚餓,唔想食得太多.............老板話係一人份量,OK啦!!  但 Pizza 送黎時嚇我一跳...........係一個"大批" !!!!  一人份量, are you kidding ?? 我只食左八分一,貴老爺幫手食左兩件,最尾變左打包 !!!


<---室內 Market


 

<---Hania 小鎮


我地到市中心已 7:30 pm,趕緊返酒店攞行李,打的到碼頭上船,時間啱啱好!今次我地醒目,住2人房,好好咁 sleep 左一晚!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()