3月28日, Day 8


今日我地去左克里特島既名勝  -  Knossos Palace 克諾索斯宮. 呢座宮廷傳說係公元前三千幾年建成的, 後來摧毀左....至後來有考古學家陸續發掘到宮殿既遺跡, 先証實呢個時期既存在. 我地所見既宮殿範圍頗大, 擺放既畫只係copy, 真品都搬左去考古博物館存放. 天氣好好, 我地睇完就搭巴士回市中心, 好彩巴士準時, 無放我地飛機 !!!




到市中心, 我地去出名既"威尼斯碉堡"影相. 碉堡以前好似用作監獄用途, 後黎就作為現今既僚望台!! 附近泊滿遊船, 感覺好寫意!! 我地係碉堡前影相, 怪事又發生了...............我地set 好腳架, 10秒....3..2..1..當要影時突然一陣大風吹過.....相機向前一仆就咁報消了 !!!!  最後一張相就係"黑漆漆的地下" !! Oh !! 可以換新機了 !! 貴老爺有點不開心, 話晒呢部相機係佢送我的第一份生日禮物, 都跟左我好幾年了 !!  不過我反而沒有不開心, 好彩之前有Peter 佢地提點, 我預備左另一部相機, 不用擔心之後的旅程, 又好彩有買旅遊保, 希望有得 claim 啦 !!  老公, 算了!!  舊的去, 新的才會來呢 !!


<--相機最後一刻的碉堡!


總觀 Crete 是個比較 Modern 同先進既小島.....至少感覺比雅典 Modern!!  晚上我地去出名既餐廳食海鮮, 我地點左煮青口, 燒沙丁魚, 釀青椒, 好 Yumi 呢 !! 係 Crete 用餐, 佢地有時會送飯後生果加"烈酒", 我估這酒係呢度出名既 Ouzo酒.....我只"mei"了一下, 好梗 !! 貴老爺飲左一啖, 簡直上腦!! 希臘既酒都好出名, 我地行街都見到好多舖賣酒同酒辦, 大多係烈酒, 有成 40 幾度 !!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()