舊年聽細妹話過去德國啤酒節好好玩,氣氛好好,令我一直都好想去"見識"下..............尋晚終於得償所願l loo~~


約好貴老爺同 Michelle 係尖沙咀一齊去,地點係 Marco Polo 香港酒店6樓既停車場位置.去到見到大會搭起左幾個大帳篷,未行到去都已經聽到里面傳出黎既輕快音樂 !! 入去已經見到好多人到左,大家面前都有杯指守定既啤酒,我地當然唔執輸,即刻嗌番杯先~~  除左啤酒,我地又叫左好好味既德國肉腸同豬手,價錢唔太貴,OK喎!!


 


 


台上鬼佬 band 一路唱,台下就一起和,又唱又跳,大家情緒都好鬼 High!! 台上又時不時玩下遊戲,全場氣氛好熱鬧!!


因為貴老爺朝早要早起,我地大概 10點幾就走人loo..........尋晚 20 Nov 號係香港站既最後一晚,要再睇就要等下年喇!! 雖然唔係好飲啤酒,但整體覺得好好玩,貪玩既我,一心已經諗住下年一定要叫多D好朋友一黎 Happy Happy !! Yeah!!


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()