大家有無食過位於佐敦既 "北京酒樓"呢 ? 原來呢間野好耐歷史, 我估都幾出名, 因"必定"要預先 "Book 位", 在場都幾多外國人黎食, 又有唔少人係度慶祝生日 !!

尋晚同班朋友係度食飯, 雖然佢位於佐敦鬧市, 但我之前就聽都沒有聽過.......(失禮 !!

) 上到去佢既格局係好"中國傳統"酒家既味道, 可能呢個就係吸引老外既其中一個原因 !!

 
 

我地點左個六人套餐加其他小食, 睇落唔覺, 食落都幾多野 ga....有涼拌雞絲粉皮, 賽螃蟹, 片皮鴨, 鴨骨湯 (似冬瓜湯), 小籠包, 宮保蝦, 炒通菜, 高力豆沙....而我地另外再加左銀絲卷, 火腿津白, 水餃等等....D 野食味道都唔錯, 不過唔知係味傳統京菜既 style, 所有"麵粉"類既食物都"好夠粉", eg. 包片皮鴨既粉皮很厚, 銀絲卷又很大舊.....好似"麵粉"唔駛錢咁, 令人食 2 舊片皮鴨卷已很飽 !!

另外呢間酒樓速度很快 (包括落單, 上菜, 收碟....等等), 可能想做多幾轉吧, 我地 book 左 8 點枱, 到食完埋單都只係 9 點多....感覺有點兒"趕", 不過就真的一直都有人等枱 !! 大家如果有興趣, 都可以試下.....不過要準備現金, 唔收咭 !!


北京酒樓

地址 : 佐敦彌敦道227號1樓
電話 : 2735-1316
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()