星期二晚去左觀塘泳池游水, 呢次算係今年第一次下水 (之前曼谷之旅唔計, 算係"點"下水而已!!).

作為一個唔識游水的我, 每年都要"學"....好似舊年有小進步可以游半個池 (Haaaa....見笑!!), 今年希望做得更好 !! 但係唔知點解, 對游水硬係有種"驚"既心態, 整個人都唔敢放鬆......又話人一出生天性識游水,

點解我咁渣.........

唔知係咪我動作太攪笑或根本唔啱, 去泳池游水好多時都有

"游水教練"睇唔過眼, 要開口贈幾句!! 又要教我正確動作, 又要教我點至游好D........我知..我知...
...我不嬲都知要放鬆, 動作要啱, 不過我自己驚之 ma....其實我只想自己練下或運動下, 並唔需要佢地去教我.  但佢地一出口, 就希望你跟住去做 (可能因為教水慣左...), 令人好無奈, 真係唔知繼唔繼續游好!!!  

雖然我知道佢地大都出於好心, 或且"本性"忍唔住, 但我已有貴老師了, 不用再多一個老師 !! 拜託下次不要再有教練了,給我

"自游"吧~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()