五月初五端午節, 梗係要包D稯黎應吓節.......我地三人小家庭就唔會大費周張去準備各種材料, 最簡單方法就係......搵阿媽 !!


我約定黃媽星期六7號先包稯, 好等埋我......呢D傳統既野, 我好鍾意....好好玩呀, 嘻嘻~


今次材料很豐富, 有肥豬肉, 東菇, 栗子, 蝦米, 瑤柱, 微豆, 綠豆仁.....



先炒香....






跟媽媽包左兩年, 今次手勢都 OK 呀, 黃媽都讚我個D稯似模似樣呢~~


我地係福建邦呀~~



呢個豆丁哄左好耐都唔瞓覺, 係床度碌完之後係都要出黎八卦~~



 <--認真中....


其實呢個係我同黃媽既親子活動.....媽媽, 希望你同爸爸都身體健康, 每年我都要


貢過黎同你地一齊包稯呀~~~



包了兩個特別小的迷你稯給妹頭同心怡表姐~~



似樣吧........


arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()