close

結婚前, 很喜歡相約三,五知己去"飲野".......係 Bar 里面, 每人飲野既心態都唔同, 有的為了"結識新朋友" (簡稱溝仔/女), 有的為買醉暫時忘記現實. 而我呢, 我很喜歡一斑朋友相聚開壞暢飲的感覺, 說說近況, 無論開心唔開心, 大家於酒精既影響下, 說話都會較放, 變得很輕鬆.  

尋晚晚飯後, 去了久違了的

Club Havana, 一間美式的餐廳兼 bar, 大家因今天要返工, 都不敢多喝, 一杯起一杯止!!  我點了 Long Island Ice Tea.......真的很久沒有喝過 Long Island 了, 很多人都覺得是很"烈"的酒 (因由好多種酒 mix 埋), 但我卻很喜歡那烈酒加可樂既味道.....有點"野"  heehee.....!!  我人生第一杯 Long Island 係 Shuk Ling 帶我飲的, 從此我便愛上........每次飲野都心思思想叫 !!!

one part Vodka
one part Tequila
one part White Rum
one part Cointreau
one part Gin
1½ part Lemon juice
two parts Gomme Syrup
Dash of Cola
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()