3月21日, 給了一個"驚"喜給貴老爺......佢一心以為我地會一齊食飯慶祝, 點知最後 check point 竟然係"金鐘 AIA"!! 佢不太相信...未有心理準備

(正合我意 Haaaaa.....!!!!)   之前當我在左思右想, 計劃點樣慶祝時.....我睇到環球嘉年華開放到這星期天便會完, 就係咁決定給貴老爺一個
刺激既晚上 (其實係我想玩多D....
)

星期一至五, $120任玩機動遊戲, 仲有每人25個金幣俾你玩攤位掟公仔, 都真係幾抵!! 我地未夠7點已經到達, 人都唔算太多.....

D 機動遊戲好好玩, fing 到癲左, 大聱叫大聲嗌, 完全將近期既壓力一口氣發洩晒出黎........
 不過, 最無聊莫過於
鬼屋
, 因為人流慢要排長龍---> 做成假象令人以為好好玩,
點知....

走去玩攤位, 初時以為好易中.....因為在場好多人都手抱一隻二隻毛毛 (仲好大隻). 不過,

壽星仔都無情講....
 我地玩極都唔中 (哎, 技術唔係咁水皮呀 ?!?!?!?)  好彩, 最尾 cheap cheap 都攞到兩隻"小小"毛!!!我地最後都無玩晒 D games, 約10點幾就返屋企 loo~~~

貴老爺, 希望第時老左都會記得07年3 月21日這開心的一晚啦~~~

  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()