聽日係貴老爺既牛一,因為之前勁 busy, 忙左幾個禮拜,完全都無時間準備!!! 今日放工又要上 yoga,點算好呢?!?!

"懶有心思”的我 ,係上堂前急急買了個小小生日蛋糕 (注意:係好靚既朱古力忌廉蛋糕!!),  放學後即時搭車返屋企. 

一心諗住同貴老爺慶祝,俾個驚喜佢 ma!!!!     點知........意外又發生了~~~~~~~~~~~~
   在我就到站下車時,我準備按鐘,就係個一刻~~~~~~
又仆倒了!!!   今次唔係我,係個蛋糕!!!
   佢番了一個 完整"180度" 既筋斗 "PAT" 一聲跌在地上!!!
My GOD !!!!  我真的想喊出來!!  唔係咁大整估呀 ?!?!?!??!?!?

返屋企都不知笑好定喊好?!?!?!?   不過,當然都有同貴老爺點蠟燭,切蛋糕........

慶祝這個有點 "爛"的生日!!   我地仲特別煮貴價的鮑魚麵賀一賀佢......Haaaaaaaaaa.....

老公,祝您每天都快樂  ~~~~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()