一年的新開始, 當然要做些有意義的活動. 我同貴老爺選擇了行山, 又可"消脂", 又可舒展肋骨!!

我要求地點.....視野要廣闊, 最好可以輕輕鬆鬆咁行!! 貴老爺"咪"了地圖同郊遊書後建議地點: 大埔船灣淡水湖 !!  係我心目中, 淡水湖呢類"郊遊徑"好簡單, 好似城門水塘之類, 應該好舒服!!! 點知...........
 

朝早10點出門, 路途遙遠, 到大美篤 start point 已 11點多.....勁好天, 太陽伯伯超猛...好失策, 竟然無帶遮又無帶帽, 只帶了"懶型"的黑超
.........真的很大
煲!!! 即使起點的大美篤水壩都感到很長....心諗明明平時踩單車是很快便到壩尾的, 點解今日變得咁漫長......?!?!?
   去到淡水湖既起點, 其實景色都幾靚 ga.  因為這個湖面積很大, 俾群山圍繞, 水好平靜, 今人感覺好舒服!!   不過, 嘗過這小小甜頭後, 我無諗過原來跟著來的全是山路 !!!!  仲要係我最憎的
碎石路~~~仲要上斜-落斜-上斜~~~ How Come ?!?!?!  點解美麗的水塘背後會是這討厭的魔鬼  !?!?!?


 

  (at start point....仲識笑....)




我地行了一個多小時, 仍在第一個山頭的上斜中
.....沿路沒有遮擋.....因為太晒的關係, 我地覺得好辛苦, 好 tired!! 
個心係度掙扎係咪應該放棄 nei ...哎呀, 及早回頭是岸呀!!  不如返去睇場戲, 你話幾爽!!!   繼續行, 起碼要行多4-5個鐘 (好驚).....唔行, 又有點不甘心 (無理由咁都唔掂!!). 七上八落.....


 

 
    

                                               (大叔  &  阿姑)

 



最後, 貴老爺決定繼續向前, 佢話無理由人地得我地唔得!! 我遺有做跟得夫人, 決定頂硬上 (不過個心好慌....今次點算
!?!?). 其實睇 Map 條路唔係好難行, 只係好長.....不過實際條路一D都唔易, 因為好爛, 好多碎石, 好易趺倒, 我還 dun了左臀, 好painful ~~  我地兩個都行得好慢, 又成日要停低休息....
Oh No~~ 點解體能會咁差 ??  唔係呀...都怪平時無做開運動, 突然大運動量就唔掂!!  上左山心諗條路應該好D....點知 "柳暗花明又一山".....My God!! 真係好想頭暈
~~~ 條路完全無盡頭, 呢一刻想放棄都幾難~~
向前, 仲有3-4個鐘, 返轉頭, 都要3-4個鐘!!!  好想喊呀 ~~~~~ 出發前我地仲特意帶了爐..., 一心諗住上山煮公仔麵, 煲下好立克, 過下手癮......唉, 真的一點心情都沒有!! 


 



 

(無表情.....)



行到 4 點幾, 應該完成所有非常上山路段, 天亦開始陰.....我地遇到2 個女孩子, 同樣要趕天黑之前落山 (原來佢地見到有人折返, 都曾考慮放棄!!).  當人一有左目標, 個種爆炸力真的不可睇少!!
 歸心似箭既心情, 觸動左我地既
運動神經....雙腳好似入左金霸王, 行得好快 !! 終於好 crazy 地 6 點落到山....好彩個天仲係光光地~~~



07年第一日便一起 overcome 了此難關, 相信這年都應該無有怕了!! 

 展望將來, 明天會更好!! 



p.s.: umm...必須開始我的跑步大計.....要不然, 我的渣打馬拉松可會泡湯~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Elaine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()